Anladım ki aile içinde sevgi bağları ne kadar kuvvetli olursa aile bireylere o kadar birbirine düşünüyor.Aile içinde yaşadığımız sorunları yine aile içinde sevgi bağı ile çözebiliyormuşuz. Babamız ya da annemiz bizi terk etmiş bile olsa bizimle kalanın sevgisi onun yarasını sarıyormuş. İllaki kalpte bir boşluk vardır ama sadece boşluk olarak kalıyormuş. Anladım ki evlatlar da aileleri kendinden çok düşünüyormuş.