Emine zyrk

Emine zyrk
@Peyav
Oldum olası içimde biri, tüm gücüyle, hiç kimse olmamaya çalışıyor.
Lisans
silopi
6 Ağustos
336 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
Benim de mi düşüncelerim olacaktı, Ben de mi böyle uykusuz kalacaktım, Sessiz, sedasız mı olacaktım böyle?
Reklam
Bekliyorum Öyle bir havada gel ki, Vazgeçmek mümkün olmasın.
Şeytan diyor ki: "Aç pencereyi; bağır, bağır, bağır; sabaha kadar."
Şu şairler sevgililerden beter; Nedir bu adamlardan çektiğim? Olur mu böyle, bütün bir geceyi Bir mısranın mahremiyetinde geçirmek?
Ben ki her nisan bir yaş daha genç, Her bahar biraz daha aşığım; Korkar mıyım? Ah, dostum, derdim başka...