Düşündüm de, kim hissettiklerimin gerçek olmadığını iddia edebilir ki? Gerçek neydi, rüya neydi? Anladım ki, gerçek dediğin kalbinin derinliklerinde hissetyiğinden başkası değildir. Maddi bir varlık olması mıdır gerçekliğin kanıtı? Ya hissettiklerin... Gözle görülmediği için onları hiçe sayabilir misin?