Seni arıyor gözlerim. Kaldığınız yerin kapısından içeri girerken, karanlıktan görünmüyor hiçbir yer. Sesleniyorum dar, küçük mekana.Kalkıyorsun yerinden, uykulu konuşuyorsun.Sevinç alıyor her yanımı, neşe doluyor damarlarıma. Fener yanıyor, yüzünü görüyorum.Gözlerini ovuşturuyorsun. Yattığın yerden doğrulmuş oturmuşsun. Fenerin ışığına beyazlamış saçların değiyor. Biraz kilo almış gibi görünüyorsun o karanlıkta. Dört yıl olmuş seni görmeyeli. Sarılıyoruz birbirimize. Sen her zamanki gibi sarılmayı kısa tutuyorsun. Geçmişi değil, şimdiyi konuşuyoruz. Oturuyoruz bir müddet ve gerisini sabaha bırakıyoruz.