Uzun zaman oldu uygulamaya girmeyeli kitap okumamış gibi duruyorum ama yine de öğrenmeyi bırakmadım yeni dillere başladım o dillerde kolay kitaplar okudum. İngilizce, Almanca, İtalyanca ve Yunanca'mı geliştiriyorum, öğrenmeye devam ediyorum. Umarım yakında Türk Edebiyatına, Klasiklere geri dönerim de burada alıntı paylaşabilirim.