Nehir

Nehir
@Phlegethon
and i'll get bored with you and feel trapped because that's what happens with me ️
...kurtarılma arayışına da girme. Kendini kurtar, boğulursan da en azından kıyıya doğru gittiğini bilerek ölürsün.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ölmenin güzel tarafı bu; kaybedecek bir şeyin olmayınca, istediğin riske girebiliyorsun.

Nehir

, bir kitap okudu
Puan vermedi·202 syf.·
2025 11. kitabı
Ray Bradbury
7.6/10 · 108,4bin okunma