Bazı insanlar bize iyi gelir; gülüşleri dünyamızı aydınlatır, sesleri içimizi ısıtır, bakışları yaşama sevinci verir. Bazı insanlar şifadır Nevzat Bey.
Millet birbirine sarılmayı unuttu, birbirinin gözünün içine muhabbetle bakmayı, birbirlerine sevgi duymayı, saygı duymayı. İnsanlar insan olmayı unuttu.
"Yüreğim sevda pınarı suyu sebildir a canım / her geçen bir yudum aldı sen hepsini iç sultanım... Yağmur üstüme üstüme varsın yağsın küçük hanım / Ben yağmurdan, yaştan değil, aşkından sırılsıklamım..."