Yüzümdeki acıyı bir yana bıraksam. Mesela anneme bıraksam. Telefon açsam ona, selam teyze desem, nasılsın, eniştem nasıl, iyiyim oğlum dese, baban da iyi, peki teyze desem,
yüzümdeki acıyı gönderiyorum size, kabul eder misiniz, ama biliyorum ki kabul ederler, benden gelecek her şeyi kabul eder onlar. Beni seviyorlar. Ama yüzümdeki acıyı...