"Bir oyunsa bu, Allah şahit, çok kötü olur, " da dedim.
"Ne yaparsın oyunsa delikanlı, " dedi adam. Kan beynime sıçradı.
"Hiç, " dedim, "seni öyle bir affederim ki, utancından ölürsün. " iyilerin intikamı affetmektir ne de olsa. Korkakların mıydı yoksa? Neyse sonuçta intikam diye bir erdem olmadığına eminim.
Kendime kızdığım anlarda yapmak istemediğim şeyleri yaparım, yapmamam gereken şeyleri. Kendime istemediği şeyleri yaptırmış olurum böylece. Olan bana olur ama kendime iyi gelir.