“Bazı insanlar sessizlikten korkardı. Onu doldurmak için her şeyi yapar, önemli olmayan şeyler hakkında konuşur, sadece bir tür yanıt işitmek için anlamsız sorular sorarlardı. Bana öyle geliyordu ki birçok insan sessizliği bir tür başarısızlık olarak görüyordu; yeterince ilginç olmadıklarına veya aralarındaki bağın yeterince güçlü olmadığına dair bir kanıt. Ya da belki de sadece kendileri hakkında açığa çıkaracağı şeyler konusunda gergin hissediyorlardı.”