T a h a m m ü l s ü z l e ş t i r i l d i m •
•
•
Ve sıkıldım, her lafa bir cevabınız olmasından, her konuda bir fikriniz, her donda bir yırtık deliğiniz olmasından. Her boka maydanoz, her mutluluğumuza bi sıkımlık canınızla limon oluşunuzdan. Ve yoruldum mum kadar ışığınız yokken sizi mecburi güneş yapışlarımızdan, hayatımızın atsan atılmayan satsan satılmayan bölümünde öylece duruşunuzdan. Çok bilmiş tavrınızla iki günlük yaşama hevesimizin içine ederken hiç durup düşünmeyişlerinizden. Hayatınız bir halt değilken bile bir haltmış gibi yapmacık maskelerinizden. Samimiyetin bulaştığı günler dilerim ! #yazıyorum