Açtım gömleğimin düğmelerini bazı yerlerde utandım göğsümü germeye,
Yüzümü gerdim, elimde bir kibritle yaktım çiçekli perdeleri.ağlamayın lan!gelinde şu çıplak insanları dövelim..
Bir cüppe ve yüzümde kaba sakalla yapamayacağım ahlaksızlık yok..
Hâlâ inanıyorsak sevginin yaşam ile bir çabasından doğacak olan güzel bir dünya halini inanmaya devam edelim çünkü inanilmayacak kadar çirkinleşti bu dünya