"Delice aşkın bütün belirtileri vardı bende,ama kelime bir türlü gelmiyordu.Sanirim böyle anlarda sizinle alay ederek hatta kötü niyetle bile olsa 'aşık' kelimesini telaffuz edecek bir sırdaş lazımdır,soruyu kendimize de soralım diye;çünkü o zaman cevap kesindir."
"Kelimelerin tadını unutacak kadar uzun süre susarım ve birden bent yıkılır,içimde ne varsa,tuttuğum ne varsa boşaltırım,bitmez tükenmez bir gevezelik başlar;daha çenemi kapamadan pişman olmuşumdur bile."