Kadın hisseder, ama hep bekler, sabreder, onu aramadığın zaman mantıklı bir açıklama bekler. Sen binbir türlü bahanelerle gelirsen, kadın zaten gerçeği hissettiği için sadece hafiften tebessüm edip geçer. Kalbinin çığlığını yalnızca kendisi dinler, gözyaşlarını kendisi siler. Ama, kadın öyle bir noktaya gelirki o hiç bitmeyecek sandığın Aşkınıda sana verdiği yıllarınıda tükenmek bilmeyen sabrınıda hiç beklemediğin bir anda YOK eder...