" Herkesin kendi acıları , kendi yenilgileri vardır . Bir an gelir hepimiz korkarız , hepimiz çaresiz kalırız . Türk , Kürt , Fransız , Arap , bilmem ne millet fark etmez . "
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayır, mon cheri, burası İstanbul değil. Eşitlik var, kadınları küçük göremezsiniz. Ohh ne ala, siz paşazadeler, soylular her haltı yiyeceksiniz, biz oturup düşlerimizin prensini bekleyeceğiz. Yağma yok küçük bey. Ben sizin hareminizde yetişmedim, cariyeniz de değilim!
"Siz padişah hazretleri, bir kez olsun lutuf ve tenezzül göstererek Paris, Londra ve Floransa gazetelerine baksanız göreceksiniz, onlar bizim devlet olarak varlığımızı koruyamadığımızı ve yakında düşüp harap olacağımızı sanıyorlar. 'Bu devletin düzelmesi artık mümkün değildir. Onları kendi haline bırakalım mahvolsunlar. Onları kurtarmanın hiçbir çaresi yoktur.' diyorlar."