" Herkesin kendi acıları , kendi yenilgileri vardır . Bir an gelir hepimiz korkarız , hepimiz çaresiz kalırız . Türk , Kürt , Fransız , Arap , bilmem ne millet fark etmez . "
Ona hak ettiği kadar iyi davranmadığım için de, bak yıllar sonra hâlâ acı çekiyorum. Oğlum, bir kadına, zamanında, iş işten geçmeden iyi davranmayı bilmek lazım.