İnsanlar "yanlışlık" ve "kötülük" ima eden ahlakçı yargılar doğrultusunda düşünmek için ne kadar çok eğitilirlerse neyin doğru ya da yanlış, iyi veya kötü olduğunu tanımlarken kendilerinin dışına, özellikle de çevrelerindeki otorite figürlerine bakma yolunda o kadar çok eğitilmiş olurlar.
Ben kolay kolay korkmam. Cesur olduğumdan değil; karşımdakinin de insan olduğunu ve bir insanın yaptıklarını anlayabilmek için elimden geldiğince gayret etmem gerektiğini bildiğimden.