Elhamdulillah üç aylara giriyoruz inşaAllah.
Günlerdir kalbimde kelebekler uçuyor sanki🙈
Peygamber Efendimiz,
Receb ayı girince" Âllahım! Receb ve Şabanı bize mübarek kıl!
Bizi Ramazana ulaştır" diye dua ederdi.
Biz de onun duasıyla duamızı yapıp Receb-i Şerifimiz mübarek olsun diyelim.
Receb ayında Allahü teâlâya çok istigfar edin; çünkü Allahü teâlânın, Receb ayının her vaktinde Cehennemden azat ettiği kulları vardır.
Ayrıca Cennette öyle köşkler vardır ki, ancak Receb ayında oruç tutanlar girer. (Hadis-i şerif / Deylemi)
Allahü teâlâ, Receb ayında hasenatı kat kat eder.
Bu ayda bir gün oruç tutan, bir yıl oruç tutmuş gibi sevaba kavuşur.
7 gün oruç tutana, Cehennem kapıları kapanır.
8 gün tutana Cennetin 8 kapısı açılır.
10 gün tutana, Allahü teâlâ istediğini verir.
15 gün oruç tutana, bir münadi,
“Geçmiş günahların affoldu” der.
Allahü teâlâ, Nuh aleyhisselamı Receb ayında gemiye bindirdi.
O da, Receb ayını oruçlu geçirip oradakilere oruç tutmalarını emretti.) (Hadis-i şerif / Taberanî)
Allah tuttuğumuz oruçları, ibadetlerimizi, dualarımızı kabul etsin inşaallah. Bu ayı bizler için mübarek kılsın.
Dua eder dua beklerim☺️