Umudu kaybetmek oldukça kolaydır,ancak umut asla yok olmaz. Yaşadıklarınızdan her zaman bir anlam çıkarabilirsiniz. İyileşmenize yardımcı olmak için her zaman işinize yarayacak bir şeyler bulabilirsiniz.
Gözlerimin dolduğunu hissediyorum."Yapma" diyorum kendime,"sakın yapma.Kız zaten perişan,sen ona destek olacaksın,geri çek gözündeki yaşları." Bizim iş, insanı bazen işte bu hallere düşürür,Hem karşında oturan bu kızla empati yapacak,hem de hastanın karşısında çakı gibi dimdik duracaksın. Bu nasıl bir çelişki!