Pınar Sipahi

Pınar Sipahi
@Pinarssipahi
Yaşıyoruz sessizce
Yeniden yaşamak gibi yeni bir yere alışır gibi.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Denizin kenarında sessizliklerim

l.Meryem

@bibliyofilm1
·
Çok tuhaftı! Ağlayamadım; ama ruhum paramparça olmuştu.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Alıntı