Yaradanı hangi kelimelerle tanımladığımız,kendimizi nasıl gördüğümüze ayna tutar.Şayet Tanrı dendi mi öncelikle korkulacak,utanılacak bir varlık geliyorsa aklına,demek ki sen de korku ve utanç içindesin çoğunlukla.Yok eğer,Tanrı dendi mi evvela aşk merhamet ve şefkat anlıyorsan,sende de bu vasıflardan bolca mevcut demektir.
Allah gökte fersah fersah ötelerde bir tahtta oturmuyor ki.Her an her yerde ve hepimizin içinde.O yüzden asla terk etmez bizleri.Kendi kendisini nasıl terk edebilir ki?