HAFİFLİĞİDİR AĞIRLIĞIN
Bir ağrıyla büyümek,
Kendinle her daim konuşman demek...
Sürgüsünü açmak için, iç pencerenin.
Bir ağrıyla büyümek
Sevmenin yekliğine hasret etmek demek,
Duvara karşı papatyalar ekmek, onları büyütmek...
Her şey hayattan; o yüzdendir belki
Seni anımsadıkça gülümseyebilmek
Bir yangıya selam durmayı öğrenmektir!
Mesafesi var diye bir çırpıntının,
Yok sayılır mı ki?
Sularım papatyaları, günebakanları,
Tek kişi büyür bazen bir çocuk
Öğrenir ağrısını savmayı...
Tek bir harfle yolu kat etmiyor mu sanki
Savmakla-sevmek?