Anlaşamayacağımızı anlarsak veda eder ayrılırız... Bu o kadar da mühim bir felaket mi? Hayatta yalnız kalmanın esas olduğunu hala kabul edemiyor musunuz? Bütün yakınlaşmalar, bütün birleşmeler yalancıdır. İnsanlar ancak belirli bir ölçüye kadar birbirlerine sokulabilirler, üst tarafını uydururlar ve günün birinde hatalarını anlayınca, umutsuzluklarından her şeyi bırakıp kaçarlar...