Bahar ts.

Bahar ts.
@Pirayem2
...
Yaşımın küçük olduğu zamanlarda bile küçücük bir bedende ince düşünen bir yetişkin gibiydim. Ben hep sevdiklerimi incitmemek için yürüdüm bu hikayede . Bugün de genç bir ihtiyar oturuyor içimde.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Allah'ım! Yine sana geldim. Gidecek başka kimsem yok. Biliyorum ki sen kimsesizlerin kimsesi olan ve her şeye rağmen kuluna kapısını açansın. Ellerimi açtım sana ama kelimeler boğazımda düğümlendi fakat sen sessizliğimi de en iyi bilen, kalbimden geçenleri de en iyi anlayansın... Allah'ım her yaralanışımda sana sığınıp iyileşince seni terk eden acizliğimi affet... Kapılmışız dünyanın telaşına, unutmuşuz kalıcı olmadığımızı. Misafiriz bu hayatta; acının, dertlerin, telaşların, mutluluğun ve sevinçlerin bir gün biteceğini unutuyoruz bizi unutanlardan eyleme. Bizi kendine yakın kötü olan kalplerden uzak eyle..."
Son konuşmamızda ilk tanışmamızdan daha yabancıydık...
Yaran yarama denk değil.
Aşk