Piysofkeyk

Piysofkeyk
@Piysofkeyk
“𝐵𝑖𝑟 𝑏𝑒𝑛 𝑣𝑎𝑟𝑑ı𝑟 𝑏𝑒𝑛𝑑𝑒 𝑏𝑒𝑛’𝑑𝑒𝑛 𝑖𝑐̧𝑒𝑟𝑖”
İyi yaptığınız bir şeyde takılıp kalmanız, ölümü kabullenmek gibidir.
Reklam
Sorumluluğun sahibi, altındaki imzadır.
Özdemir Asaf
Durduğum nokta yerinde durmuyor.
Üçüncü Şahsın Şiiri
Gözlerin gözlerime değince, Felaketim olurdu ağlardım. Beni sevmiyordun bilirdim, Bir sevdiğin vardı duyardım. Çöp gibi bir oğlan ipince, Hayırsızın biriydi fikrimce. Ne vakit karşımda görsem, Öldüreceğimden korkardım. Felaketim olurdu ağlardım. -Atilla İlhan
Anlatamıyorum
Ağlasam sesimi duyar mısınız, Mısralarımda; Dokunabilir misiniz, Göz yaşlarıma ellerinizle? Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel, Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu Bu derde düşmeden önce. Bir yer var, biliyorum; Her şeyi söylemek mümkün; Epeyce yaklaşmışım,duyuyorum; Anlatamıyorum -Orhan Veli Kanık
Reklam