-Öyleyse güzel şeyleri fark eden ama güzelliğin kendisine dair gerçek bir anlayışa sahip olmayan ve bir başkası, kendisini güzelliğin bilgisine yönlendirmeye çalıştığında onu izleyemeyen kişinin hayatı… Sence onun hayatı bir rüya mıdır, yoksa uyanıklık mıdır? Sadece şunu düşün: Rüya hali, uyurken ya da uyanıkken “benzerliğin” “özdeşlik” zannedilmesi değil midir? Devlet