Merve

“İnsanlar biraz düzeldiğimi sanıyorlar arada kederlenince de geçici diyorlar. Hayır, artık ben hep böyleyim, diğer her şey numara iyi değilim, sadece normal halimi hatırlayıp onun taklidini yapıyorum. Ama aslında ben buyum. Sürekli üzgünüm. Eski ben değilim. İçimdeki tüm iyi şeyleri kaybettim. Tüm mutluluğu, keyif almayı.. Hiçmişim gibi hissediyorum.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"sevgiye karşılık sevgi isteyen, bu alışverişte acıdan başka bir şey elde edemez."
"Sonra çekildim bir kenara, seyrettim olup biteni.. Baktım; Kimde ben ne kadarım, kim bende ne kadar kalmış diye" - Özdemir Asaf