Bir defasında, bir kızla birkaç defa dans etmiş, ama fazla konuşmamıştım. Sonunda bana "Saan hook eey haans aadayoon" dedi. Ne söylediğini pek anlayamamıştım -konuşma güçlüğü çekiyordu- ama "Sen çok iyi dans ediyorsun"dedi gibi geldi bana.
Teşekkür ederim dedim benim için onurdur.
Sonra onun bir kız arkadaşı ve dans ettiği çocuğun bulunduğu masaya gidip oturduk. Kızlardan biri çok zor duyuyordu diğeri ise tamamen sağırdı.
İki kız birbirleri ile konuştukları zaman hızla karşılıklı işaretleşiyorlar ve birtakım sesler çıkarıyorlardı. Bu beni hiç rahatsız etmedi. Kız güzel dans ediyordu ve iyi bir insandı.