R

R
@Pomeseia
...Her gece gökyüzüne bak ve kendi yıldızına gülümse
İstanbul üniversitesi Cerrahpaşa
Van, 28 Ocak
42 okur puanı
Mart 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Bir yere kadar her şey çok güzel gider sonra normalleşir. Sevgiyi farklı tadarsın sonra sıradanlaşır. Sen de hiçbir şey değişmiyorken karşındaki gideceği yeri arar...
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sana tüm dillerde özlemimi anlatmayı ne çok isterdim. Ama gel gör ki yaralı bir dille doğmuşuz...
Edebiyat
o kadar da önemli değildir bırakıp gitmeler, arkalarında doldurulması mümkün olmayan boşluklar bırakılmasaydı eğer. utanılacak bir şey değildir ağlamak, yürekten süzülüp geliyorsa gözyaşı eğer… belirsizliğe yelken açardı iri ela gözler zamanla, öylesine derince bakmasalardı eğer… çabuk unutulurdu ıslak bir öpücüğün yakıcı tadı belki de, kalp,göğüs kafesine o kadar yüklenmeseydi eğer…( can yücel)
Edebiyat
Sonra gülüşün geldi aklıma ve içimden dedim ki; yine gelsen yine severim seni..✨🕊️
Edebiyat
Seni , sahip olduğu en güzel şey olarak gören kalbi kırma..🌼
1000Kitap