Kitap Jack London’ın kitaplarını hatırlattı bana.Minik bir ayımız var adı Muskwa annesi ölmüş ve hayatta kalmaya çalışıyor yanında ise iri cüssesi ile Thor ve ve peşlerinden gelen avcılar.Serüven kitabı gibi ama öyle çok heyecan verici sahneler yok.Filmi de olan bu kitabı okumanızı önerebilirim.
Yaşadığı ortamın yozlaşmış değerlerinden sıkılan ve kötü aile ilişkilerine sahip bir gencin kendini bilinmezliğe, yaban hayatının içine doğru nasıl sürüklediğini anlatan gerçek yaşanmış bir olay.Kitap olayı kuru kuru anlatmıyor o coğrafya ile ilgili verdiği bilgiler ve her bölümün başına koyduğu farklı kitaplardan aldığı alıntılar ile edebi yönüne de lezzet katmış.
Tam da bir bunalımı yaşadığım sırada bu kitabı okuyor olmam kitabın etkisini bende çok daha derinleştirdi.
Zavallı Christopher!!! Onun neden kaçtığını, neden kendisini bu maceraya sürüklediğini maalesef ki çok iyi anlıyorum.
O şimdi uzaklarda, bilmediğimiz bir yerde, bu günleri göremeyen bir Chris vardı…Chris…