İnsan bazı ruh hâllerinde…
ne kalsa mutlu olur, ne gitse rahatlar…
İşte tam da oradayım ben…
Arada…
Yaralı ama anlaşılmak istemeyen bir ruh hâlinin orta yerinde...
Kaçmak istiyorum…
Ama nereye gitsem, ben de geliyorum…
İşte bu, her yerden daha çok yoruyor insanı...
Yalnız Adam