Papatyam

Papatyam
@Ppatyam
Kötülerin içinde olman kötü olmanı️ gerektirmez️ Sen insan ol.️ Ne güzel yaradılmışsın sen. ️
Halen öğrenmekte ️
İstanbul
7 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Papatyam

, bir kitap okudu
10/10
·184 syf.·
Beğendi
·
2020 1. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.8/10 · 275,5bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Anlaşılmak isteyen kim.
Belkide herkes kendi gibi sandı beni. İyi olanlar iyi, kötü olanlar kötü bense hiç düşünmedim öylesine sahiplendimki iyliği. Kimseden almadım kendimde buldum.
Bir anda yerine geliverdi aklım. Düşüncelerim duruldu, karar verme yeteneğimi yeniden kazandım!.. Kahretsin!.. Ne boş şeyleri ömemsemişim!.. " Dostoyevski, Cuç Ve Ceza❄️
1000Kitap
Aslında hiç de ürkek yaradılışlı, kişiliksiz bir genç değildi . Dahası güçlü bir kişiliği vardı. Ancak, bir zamandır evhama benzer bir sinirlilik, gerginlik vardı üzerinde. Dostoyevski, Suç ve Ceza/Çeviren Ergin Atalay. ❄️
1000Kitap

Papatyam

, bir kitabı okumaya başladı
Fyodor Dostoyevski
9.1/10 · 194,4bin okunma