Nazenin

"Bana görə başarısızlık ölüm değildi :öğrenmek, güçlenmek ve yenidən doğmakdı "
Reklam
"Ev bazen histir Hislerin yoksa evsizsindir"
Sen ona aşıktın ve nişanlın yanında olmadığı için beni yanında tutmaya çalışdın. Çünkü ben müsaittim.
"Yara kapanır, izi hep kalırdı"

Nazenin

, bir kitap okudu
9/10
·552 syf.·
2025 14. kitabı
Özge Naz
8.8/10 · 1.890 okunma
Reklam