belki de bazı insanlar yaşlı doğuyorlar. genç olmak yakışmıyor onlara. belki de bazı insanlar genç ölüyorlar. yaşlılık yakışmıyor onlara. ben hangisiyim? iki uçtan biri şart mı? neden olsun? neden bin bir şekli olmasın insanoğlunun? neden birkaç şekle sokup kurtulmaktayız ki! işimize geliyor. yaşamak ölmeye alışma temrinleri. -ölüyoruz demek ki yaşanılacak!- aman aman ismet özel'e girmenin hiç sırası değil. konuya dönelim.