"Gaza bas" diyo’ şeytan inadına
Bi' de yazdıklarım için ebeveynler mi hesap soruyo' bana
Soru ekini doğru yazamazken daha
Anlama yetini çaldı TV ve korkuyor düşünmenden çok
O da sana zor geliyo'du zaten ama sonun bok
Hiç zamanın yok
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kurulu bir makinayım, ya arıza yaparsam?
İstemediğim halde ya devrelerimi yakarsam?
Dik durmam gerek, ya yere yıkılırsam?
Ya bir çuval inciri mahveden ben olursam?
Bir daha düşünecek olsam aynı yanlışı iki kere yapar mıydım? Sanmam!