bilmiyor musunuz ki, yalnızca şişmanlar güvenilir insanlardır. Sadece bu çeperi kalın kapların içinde her şey iyice pişebilir, sadece atmosferde bolca yer kaplayan bu insanlar kaygılardan ve delilikten yeterince korunmuşlardır ve kendilerini iç rahatlığıyla görevlerine verebilirler ve bir zamanlar birinin söylemiş olduğu gibi, tüm bu yeryüzünün asıl vatandaşları onlardır, çünkü kuzeyde çevrelerine ısı, güneyde ise gölge verirler.
aydınlandığınız bir noktaya geldiğinizde aslınsa hiç yol almamış olduğunuzu, aksine sadece her zamankinden daha heyecanlı, daha karmaşık bir halde kendi labirentinizde dönüp durduğunuzu görüyorsunuz.
bu noktada size kırgınım, ayrıca bu o kadarsa kötü bir şey değil, çünkü yüreğimin bir köşesinde sizin için küçük bir kırgınlığa yer vermem aramızda denge sağlanması açısından bakıldığında gayet yararlı olacaktır.
Bağlı göründüğünüz kurallar yüzünden kimsenin size acımasını istememeniz anlaşılır bir şey, çünkü kurallar getirmek kibir ve büyüklenmeden başka bir şey değildir, öte yandan kurallarınıza ilişkin sergilediğiniz tutum hakkında söyleyecek tek söz yok, ancak sessizce eliniz öpülebilir. Bana gelince, kurallarınıza inanıyorum elbet ama yaşamınızı her zaman için böylesine katıksız bir sertlikte belirleyeceklerine inanmıyorum, bu bir hüküm gerçi ama sadece yolun başında verilmiş bir hüküm ve yol uçsuz bucaksız.