İyi ki okudum dediğim kitaplardan biri oldu . Hasta arkadaşına yardımcı olmak için çıktığı yolda kendisini bulmasını büyük bir zevkle okudum. Kendimizden bir parça bulabileceğimiz bir kitap
İlk 50-60 sayfada ne oluyor burda bunlar ne derken yavaş yavaş hikaye oturdu yerine . Karakterler olay oturunca hızlı bir şekilde aktı hikaye . Farklı bir hikaye içine çeken bir anlatım.