Berivan

Berivan
@Pskdan_berivan
Pişmanlıklar kaybolup gitmezdi. Sivrisinek ısırığı gibi değildiler. Sonsuza kadar kaşınırlardı.
Reklam
Insanlar şehir gibiydi bazı kötü yönleri var diye bütün şehirden nefret etmezdiniz. Sevmediğiniz yanları, birkaç tane tehlikeli arası sokağa ve mahallesi olabilirdi. Ama bir şehri yaşanır kılan şey iyi yönleriydi.
Tek bir şeyi farklı yapmak çoğu zaman her şeyi farklı yapmak demektir.
Belki de Nora bu işi cidden beceremiyordu. Yaşamayı.
Reklam