Bu kitabı 2. Okuyuşum. Bunca zaman geçmesine rağmen yine gözlerimden yaşlar süzülmesine engel olamadım. Aman Allah'ım. Söylenecek çokta şey yok. Her insan mutlaka ve mutlaka okumalı, okutmalıdır. En sevdiğim kitaplar arasında 1. Sıradadır kendisi. Ah canım Zeze!