Zeynep

Kendime yalnızlıktan, daha iyi bir dost bulamadım.
Sayfa 124·Kitabı okudu
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
…bazen öğrenmenin tek yolu yaşamaktır.
Sayfa 66·Kitabı okudu
Alıntı
“İstemek,” dedi ölçülü bir sesle, “ilginç bir sözcüktür. Yoksunluğu anlatır. Bazen o boşluğu başka bir şeyle doldururuz ve ilk baştaki istek bütünüyle kaybolur. Belki de senin sorunun istemek değil, yoksun olmak. Belki de cidden yaşamak istediğin bir hayat var.”
Sayfa 61·Kitabı okudu
Alıntı
"Burada ne işim var?" diye düşündüğünüz oldu mu hiç? Bir labirentin içindeymişsiniz ve kaybolduğunuzdan eminmişsiniz de, her bir dönemeci kendiniz yarattığınız için bu tamamıyla sizin suçunuzmuş gibi hissettiğiniz? Üstelik dışarı çıkmanızı sağlayacak birçok yol olduğunu da biliyorsunuz çünkü labirentten çıkmayı başarmış, dışarıda gülüşüp oynayan insanların seslerini duyuyorsunuz. Çalı çitlerin arasından arada bir görüyorsunuz onları. Yaprakların arasından gelip geçen şekiller halinde. Öyle mutlu görünüyorlar ki onlara değil, bu işi onlar gibi yapamadığınız için kendinize kızgınsınız. Oldu mu hiç? Yoksa bu labirentte kalan bir tek ben miyim?
Sayfa 59·Kitabı okudu
Alıntı
Nasıl daha mutlu olabileceğimi öğrenmediğime pişmanım.
Sayfa 35·Kitabı okudu
Alıntı