Kendimi eskiden hep yalnız yaşamayı seven bir yaratık olarak düşünürdüm -tek başıma kalmayı ne kadar çok isterdim- ama buraya gelene dek, bunun ne kadar yanlış olduğunu hiç fark etmemiştim. Güçlü hissetmek için... diğerlerinden daha iyi olduğumu hissetmek için kendime söylediğim bir şeyden ibaretmiş.