D.G.

Milyonlar içinde tek başıma... Yalnızlık. Yalnızlık güzel.
Reklam
Gülümseyerek selam verdi. Yirmi sene evveline gidiverdim.
Bir ahlakımız olacak ki hiçbir kitap daha yazmadı. Bir ahlakımız, bugün yaptıklarımıza, yapacaklarımıza, düşündüklerimize, düşüneceklerimize hayretler içinde bakan bir ahlakımız.
1000k
Reklam