sİyAh.iNcİ

sİyAh.iNcİ
Susunca yok oluyormuş insan çok sonra öğrendim...

sİyAh.iNcİ

, bir kitap okudu
Puan vermedi·544 syf.··
2023 38. kitabı
Havva Nur Kara
7/10 · 74 okunma
Reklam
“Sevmek çok acı veriyor. Sevilmeyi ise daha tatmadım...”
Farida Kahola
“Ben haklı olmak istemiyorum. Kimse benden özür de dilemesin. Beni sadece rahat bırakın. Ben sizin ne istediğini bilmeyen yanınızla savaşamam.”
Çok doğru bir tespit
“Bir insana her şeyini verince hiç bir şey oluyorsun..”
Her insan yerini ve değerini kendi belirler. Sözleriyle, davranışlarıyla, yaptıkları ve yapmadıklarıyla...
Reklam