Bazı şeyler,kötü sonlara rağmen yaşanacak kadar güzeldir.
Yüzyıllardır oynanmasına rağmen,hiçbir seyirci sahneye fırlayıp,Romeo'nun zehirli iksiri içmesine engel olmamıştır.
Sonunda geminin batacağı bilindiği halde,Titanic filimi defalarca izlenmiştir.
"Bitecektir"korkusuyla aşktan kaçanlar,eğer dünyaya gelmeden önce kendilerine danışılsaydı, sonunda öleceklerini bildikleri için,hiç doğmamayı seçerdi.
Böyle yaşanmaz...
Romen ölmemeli,
Titanic bakmayalım
Ve aşk
Herşeye rağmen yaşanmalı
-Atilla Şanbay