« - Bir zamanlar Platon, en iyi mideler, yiyecekleri reddedenler değildir demiş.
- Fakat her şeyi eleştirmenin, diğer insanların güzel olduğuna inandıkları şeylerdeki kusurları bulmanın zevki yok mu?
- Yani zevk almıyor olmaktan zevk almak mı?
- Tamam, tamam! »
« Felsefi eserlerinden daha iyi yararlanabilirdim fakat her şeyden şüphelendiğini görünce, ondan daha çok şey bildiğime ve cahillik için kimseye ihtiyacım olmadığına karar verdim. »