📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öncelikle elimdekinin 6.basım olduğunu belirteyim, belki farklılıklar olabilir, hatta olması gerekli. Çünkü ben dil bilgisinde iyi olmayan biriyim ama İthaki bu konuda her zamanki gibi benden beterdi.
Distopik romanların kemiklerinden biri olduğu için fazla söze gerek yok sanırım. Tek söyleyebileceğim şey, diğer çoğu türe göre betimlemelere çok düzenli bir şekilde yer verilmemiş olması. Burada iş sizin hayal gücünüzü kullanmanıza ve bütünü oluşturmanıza kalıyor. Ayrıca kitap ana karakter D-503’ün günlük şeklinde kayıtlarından oluşuyor.
Ben keyifle okudum. Okunması gereken kitaplardan oldu benim için.
Not:Ruhu olan kitaplardan…