Kendimizi hayvanlardan ve bitkilerden daha üstün görmemiz büyük bir aldatmaca,
İnsanlık diye yücelttiğimiz şey aslında ne aşağılayıcı bir kavram diye düşündüm.
Sanki varoluşumuz, yaşamımız birtakım anlamsız saçma sapan rastlantılara bağlı değil de daha derin ve kavrayamadığımız bir anlamı varmış gibi duyumsarız ve itiraf etmesek bile bu herkesin hoşuna gider.