Acıya karşı bağırarak ,gözyaşımla tapki veririm ,
Yapılan alçaklılara öfkeyle ,iğrençliklere ise tiksinti duyarak tepki gösteririm .
Bana göre bu hayatın ta kendisidir .
Evet , hastayım , ancak sizde biliyorsunuz ki onlarca, hatta yüzlerce deli özgürce dışarıda dolaşıyor , çünkü cehaletiniz yüzünden onları sağlıklı olanlardan ayırt edemiyorsunuz