Bende herkes gibi bir bit miydim , yoksa insan mı ?
Önüme çıkan engeli aşabilir miydim , aşamaz mıydım ?
Eğilip iktidarı yerden almaya cesaret edebilecekmiydim, edemeyeck miydim ?
Titreyen bir yaratık mıydım , yoksa hakları olan biri mi ?!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sonra herksin akıllı olmasını beklemenin çok uzun süreceğini anladım . Birde bunun hiçbir zaman gerçekleşmeyeceğini ... İnsanların değişmeyeceğini , onları değiştirebilecek kimsenin bulunmadığını ve bunun için çaba göstermeye değmeyeceğini !