Kitap hiç akıcı değildi. Bırakırsam devam edemem diye tek oturuşta bitirdim. Sonuna şaşırmadım zaten. Ayrıca sonunu beğenmedim de. Adamın bu işten temiz çıkması hiç mantıklı gelmedi bana. Son sahnenin gergin olması gerekirken bana komik geldi nedense. Kitapta gereksiz ayrıntılar olduğunu da düşünüyorum. Bir de kitap boyunca serpiştirilmiş geçmişin anlatımları var. Ben bu tarz anlatımları çok beğenmiyorum. Şimdiki zamanı okumayı tercih ederim. Kitap hiç gerilim hissettirmedi bana. Maalesef beğenemedim.